Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013


                                                Όλη η ζωή μου                                      20/01/2008


Όλη η ζωή μου
                 κάρδαμο κι αγριοκέρασα
              κι αυτά που θα ‘ρθουν
             κι αυτά που πέρασα…
                                                                 κι αν γέρασα…
                                                                 αλί και τρισαλί μου

                                                                 Όλη η ζωή μου
                                                                 νέκταρ Υακίνθινο και μέλι
                                                                 κι ότι προσπέρασε
                                                                 κι ότι μου μέλει …
                                                                 γιατί αν θέλει …
                                                                 αλίμονο μου




(Θανάσης Γιαννακόπουλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου